Hoeven

Nieuwsbrief, Gorssel 29 juni 2015,

Terug in de werkplaats
Na het uitdraaien van de Datalogger en het bekijken van de video  zagen we dat de motor niet even goed op alle cilinders liep. Aan de hand van de data hebben we de brandstof hoeveelheid van cilinder 1, 2 en 6 aangepast. Het olie filter was schoon, dus dat was goed. Hans Wijgman heeft de bedrading van de Datalogger opnieuw aangesloten.

Hoeven
Zondag morgen vertrokken we rond 9 uur richting Hoeven, met Hans Wijgman en Luuk en Gerard Meerbeek en wij. Het was onderweg gezellig!

In Hoeven is de trekker door de technische commissie van de NTTO gekeurd en goed bevonden. We moesten in de Light Super Stock klasse als eerste aanhaken, de sleepwagen werd bij 91,20 meter stilgezet. De wedstrijd leiding besloot de wagen lichter te zetten. De 2e pull eindigde bij 107,99 meter, ook ’t Beest haalde een Full Pull dus moest er nog een finale gereden worden.

Na snel Moonshine getankt te hebben moesten de Ford voor de derde keer aanhaken. Er werd een afstand van 102,69 afgelegd. Goed voor een 1e plaats! Aan het einde van de run kwam er wat rook onder de kap vandaan, het was olie welke uit de carter ventilatie op de uitlaat werd geblazen. Niks ernstigs.

Niet een van de runs liep de motor zuiver, dus daar moeten we nog aan werken.
Hans en Gerard hebben smakelijke hamburgers gebakken welke wij lekker opgesmikkeld hebben.  Al met al konden we tevreden huiswaarts keren.

De volgende wedstrijd voor de iessel diesel is op Zaterdag 11 juli in Putten, see you there!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

TractorPulling Team

%d bloggers liken dit: